Overzicht beschikbare plaatsen

Voor het schooljaar 2023-2024 kunnen geen leerlingen meer worden geplaatst.

Voor het schooljaar 2024-2025 kan er vanaf maart 2024 een oriëntatie bezoek worden ingepland (groep 1, groep 2, groep 3 en groep 4)

• Voor groep 6 (leersnelheid 75%) hanteren we een wachtlijst. U mag bellen voor de huidige stand van zaken.
  • Binnen leerroute A (leersnelheid 25%) zijn er in groep 4/5 nog enkele plekken beschikbaar. We bekijken zorgvuldig of het profiel van uw kind past binnen deze leerroute.
  • De overige groepen zitten vol.

BELANGRIJKE DATA:

De sluitingsdatum voor het aanvragen van een TLV bij het Samenwerkingsverband PO Eindhoven voor schooljaar 2024-2025 is vrijdag 24 mei 2024.

Om alles tijdig en zorgvuldig in behandeling te kunnen nemen, hanteren wij de volgende deadlines.

Voor voorschoolse leerlingen zonder eerdere reguliere schoolinschrijving:
De compleet aangeleverde dossiers voor start schooljaar 2024-2025 worden nog in behandeling genomen t/m vrijdag 29 maart 2024.

Alle dossiers die later binnenkomen kunnen we helaas niet in behandeling nemen i.v.m. de vakantieperiode en de administratieve verwerkingstijd t.b.v. de TLV aanvraag.

Voor leerlingen afkomstig uit het regulier onderwijs:
De compleet aangeleverde dossiers voor start schooljaar 2024-2025 met een toegekende TLV worden nog in behandeling genomen t/m vrijdag 31 mei 2024.
Alle dossiers die daarna binnenkomen worden pas na de zomervakantie behandeld.