Voor schooltijd

• Vanaf 8.10 uur is er toezicht op het schoolplein, i.v.m. de veiligheid van de kinderen mag u de kinderen dus ook pas vanaf 8.10 uur achterlaten op het schoolplein. • Alle kinderen verzamelen zich op het schoolplein.
• De taxi’s zetten de kinderen af aan de voorkant (Faunuslaan).
• De kinderen lopen rustig door de hal naar het schoolplein.
• Een aantal ouders brengt hun kinderen zelf naar school. Ook zij kunnen zich aan de achterkant (Odysseuslaan) verzamelen.
• De auto’s graag parkeren aan de zijkant van de school (Argonautenlaan), om overlast voor de buurt te beperken.

Na schooltijd

• ’s-Middags gaan de kinderen die opgehaald worden met de taxi(busjes), via de voordeur – aan de Faunuslaan – weer naar huis, begeleidt door taxiwacht.

• De kinderen die op de fiets komen, gaan via de achterkant. Ouders die hun kind zelf ophalen verwachten we aan de achterkant van de school, aan de Odysseuslaan. Dit komt de veiligheid aan de Faunuslaan, bij de taxi’s ten goede.

Mocht u tijdens schooltijd uw kind moeten ophalen, meldt u zich dan aan de voorzijde (Faunuslaan) bij de administratie. Mocht zij niet aanwezig zijn spreekt u dan een van de andere collega’s aan. U wordt verzocht te wachten in de hal terwijl uw kind opgehaald wordt uit de klas.
Elke ochtend wordt om 8.10 uur de poort aan de Odysseuslaan en de deur aan de Fuanuslaan geopend.

Ouders die even voor schooltijd willen binnenlopen, kunnen dan altijd, zonder bellen, via de achterdeur naar binnen.