Algemene schoolspullen

Alle leerlingen krijgen aan het begin van het schooljaar nieuwe potloden, pennen, werkboeken en andere hulpmiddelen. Worden spullen van school en/of de spullen van andere leerlingen moedwillig vernield, dan laten we leerlingen hiervoor betalen, het liefst uit eigen spaarpot. Het gaat dan om een redelijke vergoeding.

ICT schoolspullen

Iedere leerling op onze school krijgt vanaf de eerste dag dat ze bij ons op school zijn de volgende ICT spullen in bruikleen:
– Chromebook
– Koptelefoon

Hier moeten de leerlingen hun hele schoolloopbaan mee doen. Als één van deze materialen kapot gaan of schade heeft dan zijn de kosten hiervan voor u als ouder. Het is dus heel belangrijk dat de leerlingen leren om voorzichtig en met beleid met deze materialen om te gaan. Wij vinden het belangrijk om de kinderen eigenaarschap en verantwoordelijkheidaan te leren.