Woont u in Eindhoven en is de afstand verder dan 6 km., dan kunt u voor inlichtingen over vervoer naar en van school betreffende uw kind terecht bij de afdeling leerlingenvervoer (www.eindhoven.nl/leerlingenvervoer)

Woont u buiten Eindhoven, dan moet u zich voor inlichtingen over het schoolvervoer bij het gemeentehuis van uw woonplaats melden.

De gemeente Eindhoven vraagt altijd het advies van de school, betreffende aangepast vervoer (taxi), openbaar vervoer (stadsbus) met begeleiding of openbaar vervoer (stadsbus) zonder begeleiding of mogelijkheid te fietsen (met/zonder begeleiding).

De gemeente Son en Breugel vraagt advies aan een externe medisch adviseur (Treve Advies).

U DIENT HET VERVOER ALTIJD ZELF TE REGELEN EN HET MOET VOOR IEDER SCHOOLJAAR OPNIEUW AANGEVRAAGD WORDEN!

U krijgt hierover altijd bericht van de betreffende gemeente.

Als uw kind ziek is of om een andere reden géén gebruik maakt van de taxibus moet u dit zelf doorgeven aan het vervoersbedrijf.

Voor Eindhoven moet u bellen naar taxibedrijf Connexxion tel.: 040 – 215 50 25.

Voor Son en Breugel moet u bellen naar taxibedrijf Juijn uit Zaltbommel tel. 0418 – 66 12 83

Voor Best moet u bellen naar taxibedrijf Van Driel tel. 0412 – 67 69 00.

Voor Nuenen moet u bellen naar Taxibedrijf v.d. Zanden Regie tel. 0492 – 51 15 17

AGENDA

31 maart Pasen